Tiedote 3.3.2016

Bisnode keskittyy dataan ja analytiikkaan ja myy tulostus- ja postitusliiketoimintansa Mailhouselle

Bisnode myy tulostus- ja postitusliiketoimintansa liiketoimintakaupalla Mailhouse Oy:lle. Kaupan taustalla on molempien yhtiöiden halu keskittyä omaan ydinliiketoimintaansa – Bisnodella dataan ja analytiikkaan ja Mailhousella postituspalveluihin. Kauppa astuu voimaan 1.4.2016.

”Bisnode keskittyy strategiansa mukaisesti digitaalisiin palveluihin. Markkinointipalveluiden murroksessa perinteisen suoramarkkinoinnin osuus Bisnoden liiketoiminnasta vähenee ja siksi on aika siirtää tulostus- ja postitusliiketoiminta sellaiselle toimijalle, jolle kyseinen toiminta on ydinliiketoimintaa” Bisnoden toimitusjohtaja Juha Airaksinen kommentoi.

”Kauppa vahvistaa asemaamme edelleen Suomen suurimpana postitustalona. Bisnoden tulostus- ja postitusliiketoiminnan liittäminen osaksi Mailhousea jatkaa kasvustrategiamme toteutusta” kertovat Mailhousen toimitusjohtaja Elina Malmgren ja liiketoimintajohtaja Miikka Halmajärvi.

Lisätietoja antavat:
Bisnode Marketing Oy